ДЗВОНІТЬ ЗАРАЗ!
КОНСУЛЬТАЦІЯ БЕЗКОШТОВНА!
Головним джерелом «прохолоди» в автомобілі є холодоагент фреон. Проте з часом цей газ виходить із системи кондиціонування. Чому це трапляється? Система кондиціонування автомобіля складається з багатьох трубок. Під час перепадів температур, вібрації та інших несприятливих умов експлуатації автомобіля, місця з’єднання поступово розхитуються, система втрачає герметичність і відбувається витік фреону. При нормальному режимі роботи автомобіля, допустимим є щорічний витік фреону в межах 15%. Тому рекомендується заправка автомобіля холодоагентом кожні 2-3 роки експлуатації машини.
Послідовність заправки кондиціонерів
Діагностика системи кондиціонування, що включає в себе кілька етапів.
– діагностика продуктивності роботи кондиціонера
– відкачування залишку фреону з системи кондиціонування
– вакуумування автомобільного кондиціонера. Це важлива частина робіт проводиться для видалення залишків вологи і повітря з системи
– перевірка герметичності системи кондиціонування і усунення витоків в разі потреби
– повне промивання (чистка) контуру кондиціонера спеціальним стендом GrunBaum AC7500S
– заправка системи маслом, яке служить для змащування деталей компресора.
– завантаження холодоагенту в систему, перевірка і забезпечення нормального функціонування системи.
Чому варто заправляти кондиціонер у нас?
У нас працюють тільки кваліфіковані майстри, які знають свою справу. Також на нашому автосервісі є спеціальний стенд GrunBaum AC7500S для заправки та промивання контуру без розбирання кондиціонера.
Наявність такого спецобладнання дає такі переваги:
– процес заправки повністю автоматизований, що виключає ймовірність людського фактора
– заміри всіх показників система виконуються з максимальною точністю
– у пам’яті стенду GrunBaum AC7500S знаходиться розширена база даних про моделі кондиціонерів різних автовиробників
– ємність холодоагенту великого обсягу, що дозволяє зробити заправку кондиціонерів для вантажних машин.
Працюємо з автомобілями всіх марок.